Aslisko Çalışamaz raporu aldıktan sonra doğum izninde maaş tam mı yatıyor internetten baktım ⅔ ü falan alınıyor ama dört sene önce izne ayrılan bi öğretmen tanıdık tam dedi kafam karıştı memur olup izne ayrılan anneler bilgilendirirse sevinirim ☺️
Dreamer186 Aslisko tam alınıyor 16 haftalık doğum izni bitene kadar hatta 2 aydı sanırım yarım gün çalışıp yarım gün süt izni kullanırsan yine tam yatıyor
Yarenn- Aslisko 31+ olduğu zaman 32. haftaya başlanmış sayılmıyor mu bence verilmesi lazım🥹 benim de kontrolüm salı günü sorcam bakalım Aslisko
ftm_cglyn Aslisko onu bilmiyorum ben heyet raporu göndermiştim öncesinde, onun bitim tarihi tam 32 haftama denk gelmişti .
Yarenn- Aslisko hadi yaa:( hayırlısı olsun artık bir hafta daha idare edicez ya da izin rapor zorlanırsak
Sariilayda16 ftm_cglyn ay çok sevindim 4 ay hepsi toplu yatacak falan dedilerde biraz gerilmiştim açıkcası
ftm_cglyn Sariilayda16 yok canım arkadaşıma her ay maaş şeklinde yatıyor . Bana da bu ay ilk ayım, maaşım yattı normal