Benimde ilk gebeğim ama lekelenmem oluyordu kaç kez indirect coombs testi yaptı doktor negatif çıktı tekrar lekelenme olursa gel iğne yapacağız dedi oldu ve gittim yaptılar lekelenme kesildi testin negatif olması gerekiyormuş iğne olabilmek için pozitif olursa iğnenin anlamı kalmıyormuş riskli gebeliğe girip bebek sürekli izlenmesi gerekiyormuş ama genelde ilk gebelikte iğne yapılmıyor benim lekelenmem olduğu için yapıldı