Scelikler Kizlar ağrım yok ama büyük tuvaletim heliyormus gibi hissediyorum tuvalete gidiyorum afedersiniz bsy yok bide çok kasıliyor ,uzun zamandr sakindi bugün baya hareketliydi
YeniGelinMeselesi Scelikler kaç haftadasın bende aynı şeyleri yaşıyorum ve düzensiz sancılarımda oluyor bugün bebek resmen kendini aşağı itiyor hissediyorum 38+4üm
Sevgi_2104 Scelikler tam olarak bu belirti ile 15 dk bir geliyordu bu his sancı hastaneye gittiğimden ful açılma ile doğum yaptım 4 günlüğüz :)))hareketlerimiz azalmıştı toplanıyordu sürekli 38. Haftada doğum oldu
Hilaall Scelikler bende 39 2 yım kabız olduğum için öyle oldugunu düşünüyorum zorlamak da istemiyorum
YeniGelinMeselesi Sevgi_2104 vajinanızda böyle bıçak batar gibi veya arı sokması gibi cız cız hisler oluyor muydu bebek hareket ettiğinde sanki aşağı itiyor kendini böyle açılma oluyor gibi hissediyorum bugün hep
DNZMHMHT Scelikler bence kensini takip et agri surekli mi var yoksa ara ara mi geliyoe gelen o agri ne kadaelik araliklarla geliyoe bi bak bence
YeniGelinMeselesi Scelikler aynı valla tam diyorum artık bırakıcam takmıcam ne zaman doğarsa doğsun çat diye bi belirti geliyo hevesleniyorum 😅
DNZMHMHT Scelikler canım benim yalancı sancılar tabuta degilde hafiften sırta karina vuruyordu. Tabut ağrısi hic hatırlamıyorum ama doktorum o zaman bebek dogum kanalına yaklastikca tabutts baski agri syni sekilde ic bacak kaslarında agri olabilir demisti. Acilmada oyle birsey ki eger snvin varsa ozellikle gercek sancılar brlin kırılmak uzere etin ikiye ayriliyor ALLAH in isi ki sen o agriyi bi gidim bile hissedemiyorsun. Sadece cok siddetlu bel ağrısı oluyor
Fatihinanasi Scelikler teşekkür ederim tavsiyen için bugün iyiyim hamdolsun hareketler kasılma gayet normal . Belki zorladım kendimi stres de oluyor tabi. Ben stres yapınca direkt doğum belirtileri gösteriyorum sık sık gelen kramp sancı falan.
Gizem1992 Scelikler ben sabah kdr öyle hissettim sabah kalktıgımda nişan geldi hastaneye gittiğim de 6 cm açılmam varmiş