Busraakinci Kızlar selam 14+4 teyim faranjit olmuşum , çok şiddetli kusmam var yerımden kalkamıyorum bugün doktorw gittim sef1000 antibiyotik yazdı kullanan oldu mu? Cok hastayım bebeğe zararı olmaz dimi :(