Yzgl sizin yaklaşmış doğum sağlıkla kucağınıza alın inşallah biz daha 14. Haftadayız ama netliği ilgisi olayları abartmadan sizi de telaşa sokmamasını çok sevdim ben berrin hanımın tecrübeli bir hekim ama bence hekim seçimi biraz kişisel hani arkadaş seçimi gibi yani 😄 kimi gebe daha samimi esprili detaycı hekim seviyor bense biraz mesafenin korunması hekim hasta ilişkisini seviyorum bir de küçük şeylere telaş yapmasın yaptırmasın o yüzden deneyip bir muayene olup kendi kararınızı verebilirsiniz bence