Ferman21 Prolaktin hormonunuz yüksek olduğu için süt gelir benim bekarken geliyordu tedavi olmuştum evlendikten sonra bi vitamin kullanmıştım o tekrar tetiklemişti yine göğüsümden süt geliyordu 6 ay kadar tedavi olmuştum dostinex diye bir haptı yanlıs hatırlamıyorsam ismini ilacın, ilac ve tedavi bittikten 1 ay sonra hamile kalmıştım 29. Haftada süt birikmeye baslamıstı yani sizin hormon testi yaptırıp yüksekse tedavi olmanız lazım