Anneler merhaba, Eşimle benim aramda AB0 kan uyuşmazlığı var. Eşim AB(-) ben 0 (+). Rh uyumsuzluğu yok ama AB0 uyumsuzluğu olarak geçiyormuş bu. İkinci hamileliğim birinci dış gebelikti. Birinci hamileliğinde bu kan uyuşmazlığından dolayı bebeği sarılık olan var mı? Lütfen görenler bilgi verebilir mi? Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏🏻