Tansusercan Kizlar hamilelikte hemoroid olan varmı gebelikten önce yoktu simdi hemoroid var en korktugum seydi basima geldi arastirdim basinc oldugu icin olurmus genelde geciyo diyolar ama yasayan varmi yazabilirmisiniz
Tutaste_ Tansusercan benimde en korktuğum şeydi cok fena hemde hemoidim var muayenene gidince soyliycem kabızlık tan oldu benim 🤦
Satisati Tansusercan canım genel cerrahiye git gebe olduğunu ve hemoroid sorunu yaşadığını soyle o çatlak mi var yoksa meme mi çıkmış bakıyor ve ona göre iki tane krem veriyor karıştırıp sürüyorsun çatlak varsa yoksa bjr tane krem veriyor onu sürüyorsun gebe olduğunu için bunların haricinde başka birşey yapmıyorlar onun haricinde bol bol sıvı tüket su iç buhar kompleksi uygula bende çatlak vardı kabus gibiydi iki tane krem verdi biraz rahatlamıştı o beni
Melek3675 Tansusercan maalesef bende se o sorun çok agrılıydı tavsiye üzerine bir bardak sütün içine sofan doğrayıp kaynattım krem gibi olana kadar bezle koydum oraya ağrısını aldı
Tuba055 Bol bol sıvı tüketmeye çalışıyorum,zeytinyagı içtim bir yemek kaşığı,sabah aç karnına kuru kayısı gün kurusu da iyi geliyor peşine su içmek.
ebru1221_ Tansusercan valla aksatmayın sakın utanıp sıkılmadan söyleyin. Benim 2 tane dış hemoroidim vardı zaten 3. çıkmış bebek doğum kanalına girince baskıdan dolayı sıkışmış geri girememiş içine kangren oldu. Acısını anlatmaya kelime bulamam. 1 hafta kendim kangren olduğunu göremediğim için önemsemedim evde o şekilde acısını çektim ama ne yürüyebiliyor ne oturabiliyor ne yatabiliyordum. En son dayanamayıp gittim acil ameliyat dediler. Takipli olduğum kadın doğumcuyla genel cerrah konuşup karar verdiler o gün ameliyat oldum. O gün de olmasam çocuk ya da ben zehirlencekmişiz zaten. Ameliyattan sonra ilaçlarla doğumumu durdurdular biraz iyileşip kendimi toparladım 10 gün sonra doğum yaptım. Tedaviye hemen başlayın ki ilerlemesin. 2018 de yaşadım bunu şükür bir daha tekrarlamadı hiç çok rahatım 🤲🏼 Korkmanız için değil utanıp sıkılıp tedaviye geç kalmamanız için yazdım çok geçmiş olsun 🙏🏼
SenaDikkaya Tansusercan ben 36. Haftamda oldum ve çok çok fazlaydı doktora söyledim ama krem dahi kullanılamıyormuş bebeğin bağışıklık sistemine etki ediyormuş bugün 38 oldum daha hala tam geçmiş değil yani