Yasmin444 Kızlar sadece mıdem bulanıyor oda açlıktan yemek yıyınce gecıyor pek belırtım yok normal mı
kuzeymom__ Yasmin444 Tabiki normal ama sizi anlıyorum bende 21 haftaya geldim bu zamana kadar bir kere öğürmemiştim bile hatta doktora diyordum ki ben kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum :/ o da sus şanslısın işte dedi 😂 Korkmayın 🌸
DNZMHMHT Yasmin444 kac haftalik oldunuz. Anlayamadim hamileym ama belirtim yok yada sadece bu belirtim vsr acaba hamilemiyim mi demek istediniz🙈
benim-kalbim-o Yasmin444 bende öyleyim ya hiç bir şekilde belirtim yok sabah akşam temizlik yapsam yorulmam midem bulanmıyor kusmuyorum herşeyi yiyiyorum tatlı hariç yarın ilk defa doktora gidecem inşallah bişey yoktur 😅
Cerenbelis1 Yasmin444 herkeste belirti olmuyo canım şanslısın iştee mis gibi kız rahat geçirirsin işte ben 9 ay kustum mutfağa giremedim 😂
numix 18 haftalık oldum ben de hamileliğimin başından beri hiç midem bulanmadı. Sadece sabah kalkınca açlıktan midem yanıyor gibi oluyor ama ağzıma bir şeyler atınca geçiyor. Belirti olmaması da çok normal 🥰
DNZMHMHT Yasmin444 maşallah saglikla alırsınız kucaginiza insallah. Ben kizimda hicbir belirtim yoktu hamile degilmisim gibi ama simdi 6 haftalik hamileyim uyku hali mide bulantısı koku hassasiyeto hepsi var her hamilelik degisiyor yani😊
ateenmommy Ben 40. Haftama kadar bir tane bile belirti yaşamadan oğlumu dünyaya getirdim. Başından sonuna çok hareketli bir bebek olmasa gebe olduğumu anlamazdım. O yüzden korkma herkesin gebeliği farklıdır canım 🤍
Yasmin444 ateenmommy erkek bebeklere hamıle kalınca mı belırtı olmuyor kızlarda çok oluyorsa ben kızımda sureklı ağlıyordum bunda sankı hıc hamıle degılım
Yasmin444 DNZMHMHT benımde o zamanlar vardı buranda kesıldı bır haftadır hıcbır bekırtıl yok sağol canım hepımız sağlıcakla alalım kucagımıza
ateenmommy numix Eğer öyle bir teori varsa bende işe yaradı, çok kolay bir vajinal doğum geçirdim. Darısı başına 🤍
Umay32 Ayyy ne güzel ben bütün belirtilerini tek tek yaşadım burun tıkanıklığı kusma mide ağrısı kasık ağrısı bacak ağrısı hala daha da devam daha 19 haftalığım 🤭
numix ateenmommy Yaa doğruymuş demek. Ben de belirtisiz hamilelik geçiriyorum inşallah doğumumda güzel olur 🥰
Yasmin444 Cerenbelis1 ılk zamanlarda göğüs ağrısı mide bulantısı vardı ama hıc kusma olmadı koku hasadıyetıde vardı bıan hepsı kesıldı en son dokuz hastalıkken görünmüştüm doktora korkuyorum acaba bı sorun mu bar
melekmi22 Yasmin444 nazar değdirme kendine 3 ay bitene kadar hamile gibi değildim dışarıdan da içeriden de her türlü bomboş gibiydi 3 ay sonunda ebemi tersten görmeye başladım son 1 ayım kaldı hala bazı zamanlar ebemle karşılaşıyoruz hatta daha da siklasmaya başladı bu karşılaşmalar 😅😅
kardelen54 Senin yine miden bulaniyormus benim oda olmadı sıfır belirtiyle 19.haftaya geldim karnım çıkmasa hamile olduğumu anlamam ama inşallah hep böyle devam eder allahin sevgili kullarından olduğumu düşünüyorum 😍
12_annee Yasmin444 ilk hamileliğimde gecikmem dışında hiç bir belirti yaşamadım son aylarda sadece ayaklarım şişti o kadar ama 2. Hamileliğim tam tersi malesef bırak hiç bir belirtin olmasın ne güzel şanslısın 😊
Yasmin444 12_annee hıcbır bekırtı olmaması bebekte bı sıkıntı olduğunu düşünüyorum bakalım çarşamba gıdıp öğrenecek içimde korku var
Yasmin444 Babyy_1 nesnede halsızlık tek var önceden mıde bulantım ıstahsızlık vardı bıan kesıldı çok korkuyorum çarşamba gıdıcem bakalım