Merhaba iyi akşamlar eşimle gecen hafta birliktelik oldu ama prezervtif yirtilmis farkinda degildik yani korunmasiz olmus dogurganlik zamanimda oldu acaba hamile olabilirmiyim 5 temmuzda hastalanmam lazim ama cok merak ediyorum ve istiyorum da 1 tane kizim var 2 bucuk yasinda birde ne zaman kan testi ve evde idrar testi yapmam lazim heyecanliyim bir an once sonucu ogrenmek istiyorum da