FKRKS29 prens_prenses_annesi Dolu dolu 4.ayindasiniz😍🥰 büyük iht cinsiyeti uygun bi pozisyondaysa öğrenirsiniz bizde 17+2yiz 15. Hafta gitmiştik cinsiyeti söylicekti ama bizimki uyuyodu göstermedi 13. Haftada erkek gibi demişti ama bakalim yarın çağırdı insAllah öğreniriz hayırlısı ile😍🥰
Mervemoommm prens_prenses_annesi Allah analı babalı büyütsün inşallah sağlıkla alın kucağınıza 4 ay 1 günlük inşallah güzel bir pozisyondaysa cinsiyeti öğrenebilirsiniz🌹
prens_prenses_annesi FKRKS29 ben normalde ozele gdiyorum banada kiza benziyo dedi ama emin dgilim dedi fetal dna vermistim oda sonucu cikmadi daha oyuzden dedim devlette soylerlermi diye
Mervemoommm prens_prenses_annesi İnşallah sadece sağlığınıza ve bebişinize bakın siz ster yaparsanız oda hisseder o şimdi sizi duruyor 🌺bol bol konuşun
Mervemoommm prens_prenses_annesi olabilir canım her gebelik aynı geçmiyor aynı da olmuyor bazıları 2.Hamileliği erken hiseder bazıları geç hisseder belki erkendir🌺sağlıklı olur inşallah Allah uzun ve hayırlı ömürler versin 🙏🏻
prens_prenses_annesi myavocado bn yarin icin randevu aldimda 3 aydan buyuk gebelere bakilir yaziyodu gtsem bakarlarmi