sltn2686 Belirtileriniz nasıl acaba , kilo aldınız mı karnınız belirdimi ben 2 kilo aldım ve karnım çıktı resmen normalde normal kiloda biriyim sizde nasıl 🤍
Alpmom__ sltn2686 bulantılı geçtiği için kilo almadım 🥹 koku hassasiyetim aşırı var . Öyle göbüşüm de çıkmadı henüz 🫠
Alone sltn2686 henüz kilo almadım. Göbeğimde aynı durumda. Çok bulantım oluyor fazla bişey yiyemiyorum ondan sanırım
Baby_00 sltn2686 11+5 kilo almadım aksine 5kilo verdim bulantılardan dolayı karnmda pek fazla yok sadece sertlik var
Bayraksevda sltn2686 aşırı derece mide gazım oluyor bulantı falan yaşamadım çok şükür ama gaz sorunu beni yoruyor 12 haftalik olduk 54 kiloydum hala öyleyim göbeğim falan cikmadi henüz allah herkese kolaylık versin
sltn2686 Alpmom__ benim niye çoktı böyle erkenden ben anlamadım gaz da çok ben ilk 3-4 ay saklıcam ama göbeğimi saklamak zorunda kalıyom
Alpmom__ sltn2686 gaz probleminden ya akşamları benim de çıkıyor . Hatta pantolonlar sıkmaya başladı biraz . Hamile pantolonlarına geçmek içinde erken gibi napcaz bilmiyorum🥹
ykaya18 Benim 8 haftalık ufak bir göbek bende de çıktı özellikle birşeyler yiyip içtikten sonra çok şişiyor. Gaz, şişkinlik olabilir diye düşünüyorum.
Sehnaz34 Bende 10 11 arasıyım şu an 2 aldım bende ama daha bu hafta biraz daha göbüş çıkmaya basladı ama böyle daha o kadsr çom belli değil normal yani kimse anlamıyor bile hamileyim değilmşyim 😅
sltn2686 Sehnaz34 ya saklayabilirim bi şekilde ama böyle şişlik hafif anlaşılıyo normalde göbeğim yoktu
Alone sltn2686 valla 4. Doğumum olacak nasip olursa. İlk çocuğumda daha beterdi sürekli kusardım. İkinci üçüncü de belirtim bile yoktu. Bu da ayrı bir durumda. Ağzımın tadı yok sürekli içim bulanıyor ama kusmuyorum. Mesela acıkıyorum yemek yiyorum ya peşine kesin yine midem bulanıyor. Hepsi farklı oluyor demek ki