Gebelik şekerimden dolayı sadece 39 a kadar bekleriz derken 38+1 de karar verip bir gün sonra sezeryana alındım .bebişimizin 38+1 de 3750 olduğunu öğrendik 39 a kadar beklersek daha iri olacaktı(insülinden kaynaklı)normal doğumu beklemeyi tercih etmedim.doğuma gelirsek Belden iğneden korkuyordum ama iyi ki spinal olmuşum. anestezi doktoru kendimi kastıpım için ikinci de girebildi ama kasmazsanız acısı çok az bir şey. Bebeği ilk önce sizin görmeniz çok güzel bir şey, genel olmadığım için çok mutluyum,toparlanmak da daha çabuk oldu. Kötü yanlarını söylemek gerekirse 2 gün sağ omzum çok ağrıdı,belden itibaren başlayıp yatırmayan bir ağrı oldu ama yürüyüşle sabırla geçti çok şükür. Baş ağrısı falan çekmedim kişiden kişiye değişebilir. Son olarak doğumdan sonra şekerime bakıldı normale döndü şükür kalıcı olmadı. Bebişimizde de farklı bir durum olmadı.. Şekeri olan en ufak yükselmede strese giren arkadaşlarım dikkat edin tabi ama her şey geçici