ben de 32de çalışabilir aldım ama üzerinde 37. haftaya dair bir tarih yazmıyor. sgk 37 çalışamaz raporuna gerek yok otomatik hesaplanır dedi, doktorum rapor alman gerekir dedi. şimdi 37 çalışamaz raporunu aldım ama sistemde gözükmüyor hastane sigortada görünüyor yükledik diyor sigorta sadece 32 çalışabiliri görüyoruz 37ye gerek yok diyor. iyice aklım karıştı bu işten anlayan yardımcı olabilir mi?:(