Ayliz010 Benim uzjn suredir kasik bel agrilarm var kalkamiyodum hic doktor testler yapti vs temiz cikti yarnda kist miyom muaynesi istedi basina gelen varmi 27 hafta gebeym agrilar normal deil.diyolr
Beybiik Ayliz010 ultrasonda nasıl miyomu göremediler bende miyom var gebelikten önce miyomu gördü doktor aceba yumurtaliklarda felan mi var kist miyomda ultrasonda göremedi çünkü yumurtalıkda oldumu ultrason da görünmüyor alttan bakmadığın sürece
Ayliz010 cLearQueen ultrason giriyirjm ama dikkat etmedik hic tekrar muayne istedi vajinam kenarnda elime yumurta gbi seyler geliyo bazrn kayiyo kayboluyo dokundugumda supeleniyorum bisilerden zaten
cLearQueen Ayliz010 bence sen doktorunu degistir. O muayenede myomu gormeyip seni uyarmayan doktor bilemedim ben güvenemem
Papatyamm63 Ayliz010 hır bir belirti yoktur bende sadece doktor her .ay bakmak istiyor gidede bilir dahada büyük ola bilir dedi
merube bende de miyom vr kistler kaybolabilir. onuvtakip ediyolar ultrasonda cikmasi lazim. bn hamileligin basindan beri progestan hapi ve ignesni kullandim igne 20.haftalarda kesildi hapina devam ediyorum.
Ayliz010 merube ben ilac kullanamiyorum siskinlik yapiyo nedense bu gebeligim cok farkli geciyo supelwniyo doktoeumda muayne etmem lazm dedi testler temz dedi
Ayliz010 Beybiik kist yada miyom tahminen dedi ama nasl anlamadi blmihorum.ilk.muaynemde alttan olmsdi ozamanda farketmemis vaemi yokmu blmiyoruz salı gunu kontrol gidicem
Ayliz010 Papatyamm63 ya benim ilk aymdan beri kasik agrisi iste yatamama problemim var uyumuyorum bazen sadece oturuyorum agridan kasik bel okdr aciyoki anlam veremiyoduk doktor piskolojik diyo idrar yolndan koku geliyo piskolojik dedi esimde koku almaya basladi piskolojik deil diyorum hani inanmiyolardi bana smdi inaniyo esim doktorda nasl doktor anlamadm ya