Gizemmm3547 Arkadaşımın doktoru yaptı aynısını tam son haftalarda dedi bebegin başı büyük normal doğurursan risk ya anne ya bebek ölebilir bişey olabilir diye söylemiş bide tabi haliyle sezaryani kabul ettiler kim göze alır böyle biseyi. Bebek bi doğdu küçücük herkes şaşırdı yani isterseniz başka bi doktora daha danışın ona göre karar verin oda aynısını derse zaten doğru söylüyorlardir hiç riske girme