melekmi22 Uzgnsrt 4 hafta biraz erken doktorunuza söyleyin belki laktosyonunuz falan yüksektir kafamdan bisey uydurmayayım.simdi test yapıp bakiyolar ona göre söylerler
melekmi22 Uzgnsrt o zaman normal canım benimde o aylarda sütüm gelmeye başladı hala devam ediyo akmaya ama sen yinede bi söyle doktoruna 😊
Hhjkk Uzgnsrt benden de gelmişti o aylarda. Sıkılmaması, uyarılmaması gerekiyormuş ben kaşındığında bile çok az kaşıyıp bırakıyorum 🤭 bir de doktorum sıkı sütyen kullan demişti siz de ilk kontrolde sorarsınız yine :)