YeniAnne2 Annenler çatı muaynesi olduktan sonra diğer konrtollerinizdede çatı muaynesi oldunuz mu son haftalar
Nursen21 YeniAnne2 dr’um bana 38 inci haftada çatı muayenesi yapacağını söyledi Zaten iki hafta kalıyor yani sormadım zamanı gelince göreceğiz
momtobe8 Ben 37+4 üm hiç çatı muaynesi olmadım. NST de yapmadılar. Yurt dışındayım, ultrasonada 5-6 haftada bir alıyorlar:/ hiç sancım olmadı yada anlamıyorum bilemedim. çatı muaynesi illada yapılması gerekiyor mu acaba?
Ozlemsvr momtobe8 Turkiyede son haftalar yapılıyor doğum selimini belirlemek için. Sezaryan veya normal doğum mu oluyor onu belirliyor doktorlar..
SerpilIsaErden Evet yapılması gerekir ona göre doğumunuzun nasıl olacağı na karar verilir genelde 38 den sonra yapılıyor ama bazen de doktora göre değişebiliyor
Gmzcngi YeniAnne2 benim doktorumda 38de yapıcaz dedi canım 1 kereye mahsus yapılıyor oda zaten eğer normal doğum istiyorsan yoksa sezaryen olucaksan bakmazlar
KlncA YeniAnne2 Bnm bildiğim yapıcaklar ☺️ Ben de 38+2 yim ilk olarak 37+5 te çatı muayenesi oldum mesela önümüzdeki hafta sonu yine gidicem ve muhtemelen yine bakacak
Kypnrbrcu 35haftaligim doktorum dun cati muayenesi yapmadan bebek asagida dogum kanalina girmis dedi normal dogum olur dedi catima bakmadan belli olurmu o