Ecemece0 CnY7 çalışmak istiyorsanız 32. de çalışabilir almanız lazım. İzne ayrılmak istediğinizde de doktorunuzla tekrar görüşüp izne ayrılabilirsiniz.
CnY7 Ecemece0 32 de çalışabilir raporu almadan direk 34 de çalışamaz alabiliyor muyum peki bilginiz var mı