Ozkansultan Prrressesannesi kuzenim geçen hafta sezaryan oldu Kepezdeki şifa hastanesinde 1800 demişler
Prrressesannesi Ozkansultan canim rica etsem kuzenine sorar misin normal dogum fiyati nedir diye sezeryan olunca uzerine fiyat ekleniyor mu yoksa normal ve sezeryan aynı fiyat miyilbasindsn sonra mi bu fiyat acaba 1500 diye biliyordum
Ozkansultan Prrressesannesi o iki doğumunu da sezeryan yaptı canım ondan dolayı direk o fiyatı vermişler ama açıkcası ben pek beğenmedim hastaneyi kendim de nasip olursa OFM de düşünüyorum
Cns_mry Prrressesannesi gecen hafta sordum normal dogum 1500 tl dedıler bende orda yapcam normal olcak inş 🙏