betul_1645 Merhabalar🌸 son adet tarihine göre 6 haftalık hamileyim, döllenme tarihine göre ise benim hesabıma göre tam 1 aylık 😊 henüz ultrasona girmedim, acaba yarın ultrasona girsem keseyi görebilir miyz yoksa erken mi?
Zseda betul_1645 kese için haftadan ziyade beta degeriniz önemli. 3 binlere geldiyse keseyi gorursunuz
Leyli_gul betul_1645 1 aylık diyorsan gözükür ama ultrasonda daha net söylerler ne kadar olduğunu doktora git için rahat etsin
Seher05_ betul_1645 ben bugün gördüm 6+5 ama belki 6 haftalıkta gitsem görürmüşüm kalp atışını da duyduk inşallah duymak size de nasip olur 🤍