Hanus Adalet66 Ben geçiyor diye duydum, teyzemin 3. Hamileliğiydi onda kaldı mesela. Neden böyle anlamıyorm inş geçer 🙇🏼♀️
Adalet66 Hanus herkes öyle diyor fakat kalıcı 😄😄 geçen duymadım daha herkes kendi çabası ile geçirmeye çalıştı krem vs
Btugl Hanus sarisinim bendede oldu allahım bu şey babami ait diyorum 😂😂😂inşallah doğumdan sonra normale döner 🙄