AsenaArc Merhaba kızlar ben ağustosta doğum yapacağım hastane çıkışı alacağım kızıma ama uzun kollumu giydiriliyor bebeğe kısa kollumu hava sıcak olacağı için bilemedim uzun kollu 5li takımmı almalıyım
Ebru0627 Bende Allah nasip ederse agustosta yapacagim dogum ben hep uzun kollu aldim havalar sıcak ama klimali odada kaliriz diye düşündüm
ebru1221_ Bende 1 tane 10 lu takım aldım bide 4 takım koydum içlerinde şapkaları var ekstra eldiven çorap koydum 4 tane de ayrı zıbın koydum sıcak olursa zıbınla durur üzerine ince bişey örterim diye düşündüm