sonsuzmasalim Kızlar şuan 38 haftalığım ve haliyle artık vücudumdaki her belirtiye dikkat etmeye çalışıyorum her an doğum gerçekleşebilir diye. Gerçek sancı ve nişan dışında daha bildiğiniz doğum belirtileri varmı veya doğumun yaklaştığına dahil belirtiler? 😊 herkese hayırlı doğumlar nasip olsun inşallah
HavvaK sonsuzmasalim eğitimlerde ebe şunları söylemişti -Çocuk aşağıya ineceği için nefes alımın çok rahatlar -İshal -Enerji patlaması Karnının silikleşmesi
Sinem1912 sonsuzmasalim bende ishal ve kasıklarıma giden adet sancısı gibi kramplar belirti göstermişti
sonsuzmasalim Sinem1912 ishal sadece sabahları oluyor bende ve kramplar da akşamları 🤔 teşekkür ederim cevabın için