Sumeyyedemrc
Devlette doktor bana da kesede kanama yok demişti ama özele gittigimde kesenin içi kan doluydu , birde bu durumda rahim ağzında kısalma oluyor ona çok dikkat edin doktorunuza sık sık gidip baktırın , bu kanamaların bı sebebi olmuyor maalesef nasibinizde varsa kalır diyorlar siz yinede moralinizi yüksek tutun Allah bağışlasın onlari bize