Minikuzucuk kızımda e bebeğin baby plus olan anne yanibi kullandım 1,5 sene yattı.simdi oğlumda da onu kullanicam aşırı memnun kaldım. Reflü yatağı gibi başı kalkiyor, yüksekliği yatağa göre ayarlanıyor, yatağa baglayabiliyorsun. Ayrıca müzik için aparatı da var istersen ben hiç kullanmadım onu.