Femay Kızlar 13. Haftada kahverengi lekelenmeler yaşıyorum endişenmeli miyim doktora gitmeli miyim? Yaşayan oldu mu
Btlshnnn Femay hamilelikte hepsi sıkıntı ola biliyor mutlaka git ilaç başlıyorlar benim de o haftalar da oldu iğne yapıldı fitil başlandı 16 haftalık olduk
Maviss718 Evet canım git içinde kalan kan demişti doktorum bana kırmızı olmadığı sürece korkma dedi ama yinede git progestan ve ipne verirler ve gerekmedikçe kalkma 🙏