21+4 haftadayım ikinci gebeliğim ilki sezeryan ilk gebeliğimde asla böyle sıkıntılar yaşamadım hatta aşırı kilo bile almıştım bu gebelikte hiç kilo almadım sürekli aktif ve hareketliyim az önce lavaboda elime bir şişlik geldi aynayla bi baktım sağ dış kısımda şişlik var ve acıyor 2 aydırda sağ kasıpımda hep ağrı vardı yürürken oturup kalkarken ağrırdı magnezyum vermişti doktor demek varis habercisiymiş doğumdan sonra geçer diye okudum inşallah geçer gebelik ilerledikçe büyür mü acaba yaşayanlar tecrübelerini paylaşırsa memnun olurum he birde ilişki sırası da bir sıkıntı olur mu onu merak ediyorum yani tetiklenir daha da büyür kanar vs gibi bişeyler