Agcaslan Normal seyreden bi hamilelikte dogum tercihini biz kendimiz yapabiliyormuyuz acaba normal doğum düşünmeyenler icin
sutlukahve Agcaslan özele gidiyorsan evet sen seçebiliyorsun ama devletse normal doğum oluyor anormal bir durum olmadığı sürece
ZeynepDuru17 Agcaslan elimde olsaydı normal doğum yapardım ama o anki akışına bırakmak zorundayiz 🙄 devlette normal oluyorsun bı sıkıntı olmadığı sürece özelde seçebiliyorsun
Edaa01 Agcaslan bizde hayırlısıyla suda dogum icin evraklarımızı hazırladık bakalım nasip olursa öyle yapacağız 😁
Booksandcats Ben özele gidiyorum doktorum gerekmediği sürece sezeryan yapmadığını söyledi ama yine de ısrar edilirse sezeryan da yaparlar sanırım özelde. Devlet hastanelerini bilmiyorum ama
Agcaslan sutlukahve ahahah 🤣 kaçıncı haftadasin ben 34 girdim ama bebegin hareket çok azalma oldu arada dönüyor onu hissediyorum ama Tekme atmiyor eskisi gibi
sutlukahve Agcaslan yarın 36 oluyoruz 🥲 bende de aynı şekilde tekme falan yok ittiriyor sanki sadece 😂