26 haftalık hamileyim bayramdan bir gün önce cinsiyetini kız olduğunu öğrendim. Şimdide isim arayisindayim. Oğlumun ismi kenan umut biz umut diyoruz hepimiz herkes umut diyor. Kenan ismi kayinpederimin ismi. Umut ismine yada kendi ismime (sena) ismim uyumlu kız ismi istiyorum böyle ahiretlik isim. Benim ismim olmasaydı sena bırakırdım çok seviyorum ismimi. Ahiretlik Tuğba ismi oğluma yakışıyor. Asel ismi beğeniyorum ama çok kısa geliyor tek isim olacağı için. Varmi güzel isimmm💓