Merhaba dogurudnuzmu acaba bende doğumum geldi Gebze’de özel takipliyim normalde ama fiyatlar uçuk olduğu için güzel bir devlet hastanesi arıyorum epidural yapiliyormus sanırım isteğe göre özel gibi diyolar doğrumu korkuyorum yani dün gece farabiye gittim sancım vardı azcik azarladilae hiç bilgi bile vermedilee lütfen yroumlarmiziniz