H4assask Ben kendi adıma devletten memnun kalmadım, kalp atışlarını duymak için gitmiştik cihaz bozuktu doktor bana ekranda şu atan kalbi diyordu. Ultrason kağıdı bile veremediler cihazdan dolayı, el almıyorlar hiçbir şekilde, doğumda bile içeride bekletip sancı çeksen bile tek başınasın ben bunları öğrendikten sonra özele gittim doğum paketi aldım ve doktorumdan da çok memnunum. Numarası var istediğim saatte ulaşabiliyorum. Soru sorabiliyorum.