Gittim. Doğum knalına girmişti.
Ama 2 gün önce kotrolde hsrşey normal çıkmasına rağmen suyun bitmiş dedi doktorum.
Çok hareketli olan bebeğim dn gwcsden beri gerçekten hareketsixzdi.
Çilek sezeryan dediler.
11 de kucağıma aldım 🙏🏻 anlatacağım uzun uzun yakında.
İkimize iyiyiz ama. Benim ağrılarım dışında 🙈❤
Alyamerve
Aysunh
Atasever