Bebekayik Doktor bi kağıt verdi hastaneye gitmem gereken zamanları falan yazmış doğumdan 10 gün sonra jinekolojiye randevu alıp gel yazmış bu jinekolojinin 1,2,3 falan diye sayıları var ben hangisini alıcam farkediyomu bilen varmı birde neye bakıyor bu jinekoloji
_Mother_ Bebekayik 1 ay sonra kontrol için çağırıyorlarda normalde 10. Gün neden çağırdı ki fark etmiyor sayıları sezaryen mi normal mi dikiş vs bakılır muayene edilir normal rutin kontroller yapılıyor
Bebekayik _Mother_ bilmiyorum ki 10 gün yazmışlar ama benim araya bayram girdiği için 15. Güne alabildim randevuyu
beyhudeanne 1,2,3 yazan yerlerin yanında genelde parantez içi (3 ay üzeri gebelere bakılmaz, menapoz hastalarına bakılır vs.) yazar. Onlara dikkat ederek alın randevunuzu. 1,2,3 poliklinik numarasıdır, siz detayları okuyarak randevu alın yeter.