Sabah 9da 4 kere 8 dk arayla sancı ve kasılma geldi ama sonra geçti düzene girmedi yani, saat 1 den beri bebeğim çok hareketli hareketleri hem karnımdan görüyorumm kasıyor geriyor hemde vajinamda hissediyorum böyle sanki kendini ittiriyor gibi bi his var gerim gerim olunca canım acıyor bi süre sonra geçiyor bu düzenli bi şekilde kasılıyor yanii ama bende sancı yokk sadece bebek kasıyor kendini karnımı böyle olan varmı doğum belirtisi mi acaba kaç gündür hareketleri azdı bugünde durmak bilmiyor 😅🐣