Arsenugre Bebisimibeklerken3 5. Haftada keseyi görmüştük kalp atışını 6+3te duyduk 🥰 belki 5in içinde kalp atışı erken olur ama keseyi ve bebeği görürsünüz inşallah
heleeen Bebisimibeklerken3 5+5de gittim sadece keseyi gördüm şimdi 6+3 oldu çarşamba günü bebeği görmek için gidicem inşallah hayırlı sonuçlarla karşılaşırız🙏🏻
Bebisimibeklerken3 Arsenugre insallah tesekkür ederim göremezsek bir hafta sonra kalp atışı için tekrar gideriz o halde❤️