Neslihankrhmt Denemeden görmeden bebek arabası almak mantıklı mı videolarima bakıp, böyle yapan varmı mağazalarda çok pahalı bütçeme uygun hiç bulamadım🥺
Aylaa123 Neslihankrhmt internetten beğendim magazada gidip gözümle gördüm deneme yaptım magaza ve intermetten arasında nerdeyse yarı yarıya fark var intermettem alıcam sizde magazadan bakıp internetten alabilirsinşz
prens_prenses_annesi Neslihankrhmt oglumda 3 4 sene once 400 tlye aldim trendyoldan 3 yasina kdr kullandi
Booksandcats Ben e bebekte gezip beğenmiştim internetten daha uygun fiyata aldım videolarını falan da izlemiştim yorumlarını okumak da önemli gördüğüm halde çok deneme fırsatım olmadı mağazanın içinde ama videodaki anlatılanlarla birebir aynı çıktı 😊
Booksandcats Neslihankrhmt henüz deneme fırsatım olmadı pierre cardin legend model aldık görüntüsü güzel katlanınca biraz büyük kalıyor sadece 😊
Aylaa123 BirAskMasali1323 ben prego aria ya karar verdim lotus modelide güzel ikiside kabin boy sürüsü kolay hafif ve kolay açılığ kapanıyor bakabilirsiniz
Aylaa123 Neslihankrhmt trendyoldan 5 bine pusetsiz olanı aldım yeni doğum yapan arkadaşım da pusetli modeli var o benim doğumuma yakın pusetini bana vericeği için pusetlisi daha pahalı ama bakın genede
Aylaa123 Neslihankrhmt arkadaşımda aynı marka model bebek arabası var yazdım gözünüzden kaçtı sanırım başka model olurmu bilemiyorum
Zseda Tutaste_ bende elele alicam. Siz arastirdiniz mi elele mido 2 dusunuyordum sizin aldığınızin özellikleri nelerdi