RavenV benim direnç kaynaklı gelişim geriliği oluyo bebeklerimde, erken doğum yapıyorum haliyle. tansiyonum 9/6 çıkmasına rağmen yüksek miktarda protein kaçağı, amniyon sıvısının sınırın altına inmesi gibi durumlardan dolayı doğuma alındım iki gebeliğimde de. İlk bebeğim 32.haftada 6 hafta gerilik ile doğdu, ikincisi 36+5 te 32 ye uyumlu doğdu. Tabi gelişim gerilikleri erken haftalarda başlayıp ilerledi, doğum haftalarında birden kaçak ve su azalması olup doğuma alındım, yani gebelik zehirlenmesi ve su azlığı gerilik arttıktan sonra birden oldu.Gelişimleri durma noktasına geldiği için vücut sıvıyı kendine emiyomuş, protein kaçağı zehirlenme o yüzden oluyo dendi bana. Şimdi 3. Gebeliğim 29+2 deyim, 3 haftaya yakın geride ama şimdilik suyum iyi, kaçak yok bekliyoruz süreci