melekmi22 ay hiç kendini suçlama bebek değiller (öyle hissetseler de) 😂 siz bebişle iyi olun o da zamanla düzelir inşallah. Ben hep olumlu konuşuyorum hayırlısı olsun şu zman alırız bunu, acelesi yok o eşyanın vs, maddi kaygılar erkekleri yıpratıyor bazen. Ama kendini suçlu hissetme🥰🌼