merhaba arkadaşlar 36 haftamda gece 5 dakika aralıklı düzenli ve hep 100 sancılarım oldu ama hiç açılmam yoktuebe bu şekilde iki üç güne doğuracağımı söyledi ertesi gün doktor muayenesinde yine kasılma ve sancım çıktı bu sefer 80 civarı ve düzenliydi doktor daha doğumuna var dedi şu an iki gündür belirgin kasılma ve sancım yok bu normal mi başına gelen var mı