Selam kızlar ilk hamileliğim yurt dışında olduğum için yanımda eşimden başka kimse yok. doğum anında da kimse olmayacak. Her iki doğum şeklinden de korkuyorum normal doğum sonrası rahim sarkması idrar tutamama vajinal genişleme gibi problemler oluyormuş. Sezeryande ise kalıcı sırt ağrısı ve ameliyat olan yer sürekli hassas oluyormuş hâlâ doğum şekline karar veremedim 😕 gerçekten böyle sıkıntılar oluyor mu siz doğum anında ve sonrasında neler yaşadınız ❤️