Merhaba kizlar,28+4 haftalik hamileyim,dun gece tuvalete giderken benden yumurta beyazi kvaminda sariya benzer akinti geldi,bu sabahta biraz geldi,bu nisan ola bilirmi acaba?daha erken diye korkuyorum,yarin doktora gidicem,bu haftalarda bunu yasayipda normal olan oldumu acaba?