_Mother_ huysuz__ sanmıyorum yaa ülkemiz de hiçbir sistem doğru değil zaten doktorun kendi iptal ettiği randevudan ceza yemişsiniz saçmalığa bak 🫣
Ea_aylms6 huysuz__ Bebekayik Bende en son 25 haftalıkken gittm şu an 30+2 haftalığım randevum iptal edip 15 gün sonraya alsam neredeyse 33 haftalık olacağım. Bebeği uzun zaman görmeyince içim değişik oluyor rahatsız oluyorum bir sorun var mı acaba diye😂
Bebekayik Ea_aylms6 hiç korkma canım sen kendini ve bebeği takip et bende hep uzun süre aralıklı gidiyodum doktora ama sürekli takip içindeydim benim sancım çok oluyodu dakikasını saniyesini takip ediyodum bebeğin hareketlerini sayıyodum 😊
Elanurakgun22 Aleynaceyhannnn randevuya gitsen bile sistem artık 15 gün süre veriyor aynı polikliniğe randevu almak için
busraltin Ea_aylms6 gebeler sıra da alabiliyor diye biliyorm ben randevum yokken gittim sıra aldım verdiler 15 gün uzun bir süre cnkü belki gitmen gerekecek illa ki sıra alırsın ya da acilden girş yaparsın