mrv2412 Selam kızlar yakın zamanda sular akademi hastanesinde sezeryan doğum yapan var mı? Şartları, fiyatı, davranışları nasıl? Doktorunuz kimdi önerir misiniz. Bir de doğuma eşler girebiliyor mu? 🧡
Meli-sa mrv2412 1 ay önce yaptım doktorum alper turaldı 17 bin ödedim çok iyi ilgilendiler üzerime kadar onla giydrdi ilk onlar kaldırdı yürüyüş için emzirme eğitimide verdiler eşler konusunda bir fikrim yok benimki acil oldu aklımıza gelmedi😅😅
HaticeGH mrv2412 ben 1 hafta önce doğum yaptım doktorum önder hocaydı fakat bayram tatili şehir dışında olduğu için koray hoca yaptı ameliyatımı , şu an güncel doğum ücreti 22 bin lira sezeryan
Meli-sa mrv2412 evet sezeryan oldu ikinci sezeryanım ilkine göre çok çok iyiydi çok çabuk toparladım ikinci günü ayaktaydım
Meli-sa mrv2412 uyuşukluğunuz geçmeye yakın ağrınız oluyor tabiki ama ağrı kesici yaptıkları için rahatlıyorsunuz