FatmanurCo Ben de bugün itibari ile 7 hafta 2 günlük bir civciv taşıyorum :) Sağolsun hiçbir sorun çıkarmadı 4 haftalıkken öğrendim. Uykumu getirmesi haricinde ne bir kanama ne de ekstra ağrı sancı sızı. Halim çabuk kaçıyor iş yerinde . Kafamı arada koyacak yer arıyorum hepsi bu :) Şanslıyız sanırım. Çoğu anne adayı ara kanamalar , belirsiz ağrılar ile uğraşıyor burda okuyup üzülüyorum. Fizyolojik farklılıklar da var işin içinde vücudu tam hazırlamadan gebe kalınmışlık da sorun yaratıyor. Ben gayet bilinçliydim. Eşim de ben de evlenir evlenmez bebiş istediğimizi biliyorduk. Genç ebeveyn olmak istiyorduk. Daha evlenmeden önce ikimiz de tahlillerimizi yaptırdık. Eksik gedik ne varsa gördük, vitamin kullanmaya başladık, eşimde kansızlık vardı biraz kan ilacı kullandı . 4 gün sonra 2 aylık evli olacaz ve önceden yaptığımız hazırlık sayesinde bir de Allah'ın izni ile bizi hiç bekletmedi. Evlendigim hafta yumurtlama dönemimdi gebe kaldım. Şuan da herhangi bir anormal durum söz konusu değil sizin gibi hamile oldugumu pek anlamadan geçinip gidiyoruz civcivle :) Düzenli folik asit de kullanıyorum. İnşallah problem yaşayan anne adayları da bir an önce çözüme ulaşır stabil hale gelirler 🙏🏻