Gnlpinar gittiiginiz hastanede kadın doğum acil ve/veya nöbetçi kadın doğum doktoru yoktur muhtemelen. Öyle olduğu için bakılmaz. Yani peatisyen acil dojtoru baksada pek bir anlam ifade etmez zaten. Takipli olduğum özel hastanenein kadın doğum acili yok aciline gittiğimde bebeğe bakmıyorlar o yüzden acil bir durumda, kadın doğumu olan başka bir özel h. Tercih ediyorum.