Efnan-77
Bende zaten çok araştırdım ozellerden hastanelerinden hiç memnun değiller sadece sırf doktorları için gidiyolar filiz ciğerim bide diğer hastanede erkek bı doktor var adını unuttum o bide aktifte Aybala hanım mi varmış ne onları oneriyolardi…Ticarete dönmüş özel hastaneler paralarını alınca iş bitiyo o yüzden ben baştan beri devlete gidiyorum memnunumda doktorumdan..Enise şekere de gidiyorum ikisinden de memnunum meltem hanıma hiç gitmedim..Ama dediğiniz gibi boş para tuzağı devlet daha iyi tek sorunu sıra bulamamak çok yoğun oluyo onun disinda iyi…Ssvd ne oluyo ilk gebeliğim diye bilmiyorum kusura bakmayın