Tugba5812 ya ben şuan 17+1 im 16. Haftam tam kurbana denk geldi normaldede bel fıtığım var ondan pek bisi yapıp zorlamadim kendimi ona rağmen böyle kalcam batıyor gibi oldu yürürken tövbe estağfurullah bacağım çıktı gibi hissediyodum falan şuan ara ara devam.ediyo ama bende int falan baktığımda bebek büyüdüğü için bu haftalar olabilir diye okudum ama yinede şansınız varsa bi doktora gidip sorun