Merhaba anne ve anne adayları . Ben 33+2 haftadayim ama şu an ve daha önce de oldu eşim beni çok geriyor stres yapıyorum o esnada karnında seyirme gibi bı hareket oluşuyor. Kalp gibi değil daha ağır iki saniyede bir ama çok düzenli en az yarım saat bir saat sürüyor. Özellikle stres yaşadığım zaman . Yaşayan var mı bunu .