Tugba9106 park beşikler kullanışlı ben kullanmadım iki çocukta da anne yani kullandim sonra Montessori kullanıyorum hala bebek arabası da ikisinde de baston tercih ettim tek başımayım genelde arabamız küçük otobüs çok kullanıyorum trawel tercih etmedim çok hantal geliyor onu tak sok çıkar uğrasamam 😂😂 yada kabin boy dedikleri katlaninca ufacık olan arabalar çok iyi hafif